مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-06فناوري

فارس من| قرن 21 و مشکل آنتن دهی در شهرستان هلیلان !


اهالی روستای پاتت، گلدره و مسئولین شهرستان هلیلان از مشکل آنتن دهی موبایل، شبکه اینترنت و همچنین بی توجهی متولیان امر گلایه دارند و خواستار تسریع در رسیدگی به آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس در سامانه فارس من سوژه ای را عنوان پیگیری عدم آنتن دهی موبایل در روستای پاتت گلدره زردلان به ثبت رساندند از این رو خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

شبکه اینترنت و فضای مجازی یکی از قدرتمندترین راه های ارتباطی در سراسر دنیا محسوب می شود که در لحظه میتوان از طریق این شبکه به تمام اطلاعات روز دنیا دسترسی پیدا کرد.

بیشتر کسب و کارهای امروز به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کرده، درآمد و تامین هزینه های زندگی بسیاری از مردم از طریق این فضا به وجود می آید، حتی باعث شده که شغل های میلیونی از این راه ایجاد و آمارهای زیادی در سطح دنیا به این امر اذعان می کنند که شبکه های اینترنتی غول های اشتغالزایی در دنیا شده اند.

کرونا در چند سال اخیر باعث نیاز بیشتر به شبکه های اینترنتی و فضای مجازی شده اما همین موضوع عاملی شده که مشکلات زیرساخت هایی اینترنتی نمایان تر شود و مردم را دچار سردرگمی کند.

 استان ایلام از لحاظ زیرساخت های اینترنتی در حال رشد است اما باید با مشکلات این حوزه و ضعیف بودن شبکه های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قرن 21 و مشکل آنتن دهی در شهرستان هلیلان !

فارس من| قرن 21 و مشکل آنتن دهی در شهرستان هلیلان !